.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رییس جمهوری ونزوئلا به ایران می آید

نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا در دیدار معاون وزیر خارجه ایران اظهار داشت: به منظور تحکیم روابط و بحث و بررسی افق های جدید همکاری در روابط فیمابین، قصد دارد در آینده ای نزدیک به ایران سفر کند.

به گزارش ایرنا، مادورو این مطلب را در دیدار با مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزارت امور خارجه بیان کرد.

تخت روانچی در ادامه دیدارهای خود با مقامات ونزوئلا، با نیکلاس مادورو رییس جمهوری ونزوئلا دیدار و پیام کتبی جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهوری را تقدیم ایشان کرد.

در این ملاقات که وزرای امور خارجه و امور ریاست جمهوری ونزوئلا نیز حضور داشتند، رییس جمهوری ونزوئلا ضمن تمجید از مقاومت ملت و دولت ایران در برابر فشارهای امپریالیسم، بر حمایت دولت و ملت ونزوئلا از آرمان های آزادیخواهانه و استقلال طلبی ایران تاکید کرد.

وی ضمن برشمردن دستاوردهای همکاری دوکشور در حوزه های صنعتی، خانه سازی، علمی و فنآوری، ایران را یک قدرت روبه رشد دانست که شایسته احترام و توجه ویژه است.

معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه نیز با ابلاغ سلام های گرم جناب آقای دکتر روحانی به رئیس جمهور ونزوئلا، روابط با این کشور را برای ایران مهم دانست و بر اراده دولت برای تعمیق و گسترش همکاری ها تاکید کرد.

در این دیدار، همچنین برگزاری کمیسیون مشترک دو کشور در آینده ای نزدیک مورد توافق طرفین قرار گرفت که انتظار می رود زمینه ها و فرصت های جدیدی را برای کار پیش روی شرکت های ایرانی قراردهد.

نیکلاس مادورو در انتخابات ۱۴ آوریل سال ۲۰۱۳ توانست در رقابتی تنگاتنگ با رقیب خود کاپریلس رادونسکی که گرایشات بشدت غربی دارد، پیروزشود. وی و حزب حاکم متحد سوسیالیست ونزوئلا توانست همچنین در انتخابات ۸ دسامبر بیش از ۷۰% کرسی های شهرداری و شوراهای شهری را نیز بدست آورد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.22 seconds.